اى خدا كى سايه بونمو شكست ...........؟؟؟ ( دل نوشته هاى سامان عظيمى)

.....................



اى خدا كى سايه بونمو شكست ...........؟؟؟ ( دل نوشته هاى سامان عظيمى)

خدايا 2Cc محبت نياز دارم ، دارى؟!؟ قربونت برم خدا محبت خودتو ميخوام نه هيچكس ديگه . . . خدا سرطان دل گرفتم ، خدا دكترها جوابم كردن ، اينا ميگن ، ميگن همين روزها ميرم . اما اينا كه نميدونن چه مرگمه ؟ خدا مردم پس چرا اون نمياد؟؟؟ نمياد ببينه كه چه سوت و كوره اين خونه ، اون كجاست ببينه گوشه گير شدم ؟ يه عمرى مثل جوونى پير شدم ؟ همش خودمو توى اتاق حبس ميكنم ؛ مهمون ها كه ميان با هيشكى حرف نميزنم . خدا چشم هاى مهربون يه دختر منو از خودم گرفت ، منو از خودم گرفت و رفت و پر كشيد ، طفلى دل براى پروازه با اون چه نقشه هايى مى كشيد . . . خدا منم ، منم حس پرواز داشتم ؛ خدا بالمو شكستن بين راه ، ميدونم ، ميدونم "ديگه هرگز رنگ آسمون رو ، نميبينه دلم" اى خدا حداقل ، حداقل دره قفس رو باز بذار . نميرم . نميرم جايى ندارم كه برم ، آخه بالى هم ندارم كه برم . خدا آدما زخممو نبستن كه هيچ ، بالمو هم شكستن . . . ! خدا بعده اون خيلى تنها شدم . . . گاهى غروب ها كه ميشه با يه گل و با چند تا شمع تك و تنها ميشينم ، گاهى وقتا دو تا بشقاب ميچينم ؛ واسه جفتمون غذا ميكشم و غذاى اون دست نخورده ميمونه . آخه من . . . آخه من غذا بدون اون از گلوم پايين نميره ، گاهى احساس ميكنم مريض شده ، گاهى احساس ميكنم گرسنشه ، خيلى موقع ها غذا كوفتم ميشه ؛ هيشكى از دلم نميپرسه چه شه ؟ به خودم همش ميگم يه روز مياد . همون . همون كه قلبمو امانتى دادم بهش ؛ خدا بگو كه ديگه نمياد ! خدا ديگه دلى ندارم كه بشكنه !!! دست اونه . خدا اون . . . اون الان دو تا دل داره : يكى مال من بود - يكى هم مال خودش . كه يادش بخير يه روز ، دلامونو به هم ديگه پيوند زديم ، خدا حالا خودت ببين . . . خدا به زور دلشو كند و با يه دل ديگه پيوند زد ، "آره دو تا دل داره" . . . پس دل من چى ؟؟؟ انداخت به زير پاش . . . نگفت خودمو بذارم جاش . طفلكى دل ، دلم چه زجرى ميكشيد . . . وقتى دستاشو تو دست اون ميديد . وقتى پاييز و زمستونو به انتظار مى شست ، وقتى كه مثل يه پروانه به دور اون ميگشت ، وقتى از شعله ى عشق اون ميسوخت ، وقتى كه چشماشو به جاده ميدوخت . وقتى كه كلاغه بهش خبر مى داد : سامان خاك بر سرت جواب نامه تو نداد ، وقتى كه شعرهامو واسه اون ميخوند ، من اينجا دلواپسش بودمو اون ، تا دم غروب كناره اون ميموند . اى خدا . . . اى خدا اصلأ چى شد تنها شدم ؟ اى خدا ، اى خدا كى سايه بونه مو شكست ؟؟؟ كه اينطورى كوه درد و غم ها شدم ؟ خدا از سنگ نشدم كه نفرينش كنم ولى . . . الهى به درد من مبتلا بشه " شايد اون بفهمه با دلم چيكار كردش خدا" دلمو از تمومه دلخوشى هاش اون كرد جدا . خدا اشك هامو ببين ؛ اى خدا گريه هام بغض سنگ رو شكست . . . كمره كوه رو شكستم با غم هام . . . اى خدا دلت مياد ؟ دلت مياد كه تنهاشم ؟ خدا مردم نميتونم ، نميتونم كه قبول كنم يكى ؛ تو نبود من ترو خشكش كنه . آهاى خدا آخه اون . . . آخه اون عشق منه ، كسى كه من عاشقش كردم خدا ، اى خدا حتى يه پيرهنى از اون ندارم كه ، دائم عطر تنشو بو بكنم ؛ اى خدا اگر هم خون گريه كنم ميدونم هرگز بازم اون نمياد . خدا گرچه حلقه ش هنوزم توى دستمه "از اين پس خوشبختيش تنها خواستمه" اى خدا منم خوشم وقتى خوشه ؛ گرچه دوريش آخرش منو ميكشه . منى كه به دورى عادت نداشتم " وقتى ميرفت يه جايى ، تا 10 ميشمردم برگرده !!! اما حال چى اى خدا ؟ پاييز و زمستون و بهار و تابستون مياد ، اون نمياد !!! اون نمياد . . .



نظرات شما عزیزان:

elahe & ramin
ساعت1:08---29 تير 1391
سلام داداشم.واقعأشرمندت شدم.خب مطلبت رومیذاشتی اشکالی نداشت.ممنون که به فکرم بودی.واقعاشرمندم کردی یه دنیاااااااااااااااااااااا ممنونتم

ramin
ساعت1:07---29 تير 1391


دَمــَــش گـــَــرمـ ...





بـــاران را مــےگـــویـــــَــمــ



بـــه شـــانـــہ امـ زد وگــُـفــــت : خــَـســتـــہ شُــــدے.. امــــروز را تــُــو اســـتـــراحــَـت کـــُـن...





مـَــن بـــه جــــایـــَـت مـــے بـــارَمـ.....






پاسخ: واقعا زيبا بود داداش .


ramin
ساعت0:41---27 تير 1391
حرف را بايد زد



درد را بايد گفت



سخن از مهر من و جور تو نيست















سخن از تو















و متلاشي شدن دوستي است







و عبث بودن پندار سرورآور مهر



kojaee dadash
پاسخ: مرسى از حضور گرمت داش رامين ، من اينجام هستم ، تنها نشستم


y ashegh
ساعت16:28---26 تير 1391
salam dadashe golaaaaaaaaaaaaaam, khooobi, y upe koochooloo dg kardam , behem sar bezan , movazebe khhodet bash dadashi,

نگین
ساعت17:15---25 تير 1391
سلام داداشی


فقط میتونم بگم


دوستت دارمپاسخ: خواهش ميكنم ، منم دوستت دارم آبجى گلم . ممنون كه هوامو دارى


ramin
ساعت21:40---24 تير 1391
.هر کسي را نه بدان گونه که هست احساسش مي کنند ، بدان گونه که احساسش مي کنند ، هست

farzaneh
ساعت7:36---24 تير 1391
الهی قربون داداش نازم برم با این همه احساس یکی یه دونه من
فدای تو احساس پاکت


elahe & ramin
ساعت23:38---23 تير 1391
سلام سامان جان.امیدوارم حالت خوب باشه داداشی.میخوام بهت بگم ممنونم ازاین همه لطفی که به ماداری_دمت گرم داداشم.ممنون که به وبلاگ مون میای ممنون ازحرفای قشنگت.مرسیموفق باشی

مهدی
ساعت21:15---23 تير 1391
دلم تنگ است



دلم اندازه حجم قفس تنگ است



سکوت از کوچه لبریز است



صدایم خیس و بارانی است



نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است...؟
پاسخ: واقعا داداش . نميدانم چرا در قلب من پاييزى طولانى ست ..............................؟؟؟


sogand
ساعت12:50---23 تير 1391
سلام سامان جون.خبر اول اینکه آپم بیا یه سری بزن.خبر دوم اینکه من همیشه متنا و شعراتو میخونم.قشنگه اما میتونه محشر هم بشه اگه یکم روش کار کنی و مطالعه بیشتر داشته باشی در این زمینه.حیف استعدادات بیخودی یه جا بمونهپاسخ : ممنون آبجى از نظر لطفت ، لازمه بگم اين مطلب هايى كه گذاشتم نميشه اسمشو گذاشت شعر چون مثل متن ميمونه من متن و با شعر يكى كردم تا شايد احساسمو بهتر بيان كنم كه فكر كنم موفق هم شدم ، آبجى من شعرهاى اصليمو كه قافيه و تموم اصول رو توشون رعايت كردم واسه اينكه تقليد نشه نميزارم ، باز هم ممنون كه اومدى

kiki
ساعت11:45---23 تير 1391
ازت ممنونم چون با خوندن نوشته هات یاد خاطرات خودم میفتم هر چند شیرین نبودند اما تلخ هم نبودند.دوس ندارم هم فراموششون کنم.اینم بگم داداشی تو همیشه حرف دل منو میزنی ...شاید به خاطر اینکه هم دردیم .باز میخواس سفره دلم وا شه . ببخشید بغضم گرفته نمیتونم بنویسم ...

kiki
ساعت11:40---23 تير 1391
گاهی ندانسته از یک نفر بتی درست میکنی ...انقدر بزرگ که از دست ابراهیم نیز کاری بر نمی اید...! داداشی مثل همیشه سرشار از احساس

nashenas
ساعت23:00---22 تير 1391
salam dadash saman
kheyli ghashang va ziba bood
mersi ke khabaram kardi


my love
ساعت22:56---22 تير 1391
سلام داداشی. خیلییییییییییییی عالی بود، بابا تو کوه احساسی، همیشه گفتم و باز میگم: ایول به این همه احساس پاک و زیبا...
مرسی داداشی که خبرم کردی. فردا بازم بهت سر میزنم. شب خوش داداشی
یه دونه ای..


sahar
ساعت22:54---22 تير 1391
salam dadashe goolam...gooorbooonet beram ke inghadr zibao ba ehsas minevisi o ashk adamooo dar miariii

dadashiii doset daram


شقایق
ساعت19:36---22 تير 1391
نمیدونم چی بگم فقط میگم خون گریه کردم

y ashegh
ساعت17:41---22 تير 1391
هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....

هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....

پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه،

روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...





kheili ghashang bood dadashe golam, rasti up kardam, montazeram...


elahe & ramin
ساعت14:33---22 تير 1391
سلام داداشم.وای خیلی قشنگه سامان جان.فوق العادس داداشممرسی
سامان یه سربیاوبلاگ مون ببین آهنگی که گذاشتیم خوبه یانه؟؟نظرتوبهمون بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط Saman Azimi در پنج شنبه 22 تير 1390

و ساعت 13:3



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by samanazimi ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




سلام دوست هاى گلم... به وبلاگ من خوش اومدید. امیدوارم از شعرها و دلنوشته هایی که براتون میذارم خوشتون بیاد... . دوستتون دارم. سامان
samanazimi84@yahoo.com




Saman Azimi
Nafas




۩ پناهگاه امن دل ۩ ( ABJi Mehrsa )
ღ☺◄░▒░☼دُختَـرﮯ بـآ اِسآنسـ غـــــــــم ღ☺◄░▒░☼ ( ABJi Zhila )
✯ ✮ ✔End world✔✮ ✯ ( Sherlok )
سنگ يا قلب ( ABJi Sana )
پسرى از شهر باران ( Dadash Mehrab )
دفتر احساسات من... ( ABJi Fatemeh )
ه♥●•٠·˙ ˙·٠•●♥حرفای نگفته♥●•٠·˙ ( ABJi Asal)
حقيقت عشق (ABJi Sadaf )
شب هاى بارانى ( Abji Zahra )
روزى روزگارى ( Dadash Saeed )
بنام خداى بچگى ها... (Abji yeganeh )
music parvaz ( Dadash Mohammad )
♡☼☃ تــا هـــســتــمــ ☃☼♡
لباس زير
کلبه تنهایی من ( ABJi Mina )
شبهای تنهایی ام ( ABJi Zahra )
SarPanahe_Asheghi_Bi Ma'shoogh ( DADASh Mehdi )
Faghat_Maale_Khodam_Baash ( ABJi Narges )
Salam Banoo ( ABJi Maryam Banoo )
Khaterate_Tanhayi_Ham ( ABJi Zahra )
AĻ@cн!ģħ ♪ ☼☺♣ ღ♪☼☻♥ (ABJi Kimiya )
Istgah_Be_Istgahe_Ghalbam... ( ABJi Neda )
Saaf o Sade ( Dadash Ehsan SheytOon )
Harfe Del ( ABJi Ayla )
Khat_Khati_Haye_Zehne_Yek_Princess ( ABJi Princess )
Makhroobeye Roya ( ABJi Melina )
Korean Lovely ( ABJi Mina )
Beinol Haramein ( DADASh Farshad )
Hasti ( ABJi Roghi )
Ghamkade ( ABJi Mehrsa )
Dokhtari_Az_Jense_Baran ( ABJi ... )
Zemzeme_Haye_del (ABJi Yekta And ABJi Elham )
Gham Kade (ABJi Mahsa )
Eshgh Bazi ( ABJi Sheida )
Man Hani 15 Saal Daram . . . ( ABJi Hani )
Taranom ( ABJi Elnaz )
Delbakhteh ( ABJi Zahra )
TEARs & SMILEs ( DADASh Siavash )
Dokhtari_Az_Ehsaso_Havaye_Barooni (ABJi Maryam.Nana)
Marde Tanha ( DADASh . . . )
Asheghe Tanha (DADASh Siamak)
Eshghe Ma ( ABJi Dijam )
Gooyand_Khoda_Hamishe_Ba_Mast.... (DADASh Hossein)
Love Story ( ABJi Diyana )
Tanha ( DADASh Mita )
Be_Faseleh_Yek_NafaS ( ABJI . . . KiKi )
Allah ( DADASh Hamed )
Man_Khodaro_Daram (ABJi Haimy )
Safare Eshgh ( Siavash + Farzaneh )
Zendegi_Lahze Hayi_Baraye_Ba_Ham_Boodan (ABJi Mitra)
Midooni Cheghadr Dooset Daram ? ( Elahe + Ramin )
Dokhtarane Darya (ABJi Sayeh & ABJi Nastaran)
Nagofte_Haye_Delam ( DADASh Nashenas )
Eshghe Tanhayi ( ABJi Shaghayegh)
Hamishe_Ba_Ham ( DADASh Yas o ZanDadash )
Ash'are Asheghane ( ABJi Atefeh )
ALone ( DADASh Ramin )
Daram_Divoone_Misham ( ABJi Sarina )
Dokhtaraki_Be_Name_Sahar (ABJi Sahar)
Mandegar_Tarin_Yadegar ( ABJi Nahid )
Lonely (DADASH Shahin)
Fereshte Haye Ashegh (ABJi Negin)
Rahgozar (ABJi SaharNaz)
DADASh Mehrdad
Eshgh Haye Dorooghin (ABJi Parisa)
DarkSide (ABJi ZarY)
Donyaye_Ghamgine_Mano_Hastim (ABJi Sogand)
DarD_O_Del (ABJi Negin)
DADASH Mehdi
Hanozam Asheghetam ( Fereshteh ABJi KoChOolOoYe AsheGh)
(Meysam + Mahsa)
Eshghe Pak (Faeze + Ahmad)
Eshghe ZiBa (ABJi Hasti)
DelShekasteh (DADASH Hadi)
Lonely Girl (ABJi Atieh )
Eshgh = Naresidan (ABJi Mohadese)
Dokhtare Tanha (ABJi Elena)
Kolbe_Tanhayie_Man (ABJi Farzaneh)
Ghalbe Shekasteh (ABJi Nafas)
DADASH Mohsen
Dokhtari AZ Jense Shishe (ABJi Kimiya)
Bahoone BI Bahoone (ABJi Sara)
Mehrabanane (AbJi Zahra)
Bale Shekasteye Man (ABJi Afsaneh)
AshegheMajazi (Saman Joon)
DADASH Mohammad Reza
Harime Del (ABJi Sahar)
Alma Ariyayi (ABJI ALMA)
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عشق حقيقى ، عاشقان حقيقى و آدرس delbakhtegan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لی





قالب بلاگفا












شعرهاى سامان عظيمى ؛ اس خالى , سعی کن همیشه تنها باشی , داستان عشق من , نثر , أدبی , نثر ادبی , عاشقانه ها , نثر، أدبی، نثر ادبی، عاشقانه ها , خداحافظ ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 76579
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 648
تعداد آنلاین : 1